25 Ekim 2013 Cuma

Anket Doldurtan Firmalar

İnternetten anket doldurtan firmalar
Merhaba.Bu yazımda sizlere anket doldurtan firmalar, ve bu şirketlerin adreslerini nasıl temin edeceğiniz hakkında bilgiler vereceğim.

Artık günümüzde pek çok kişi,özellikle ev hanımları,öğrenciler ve evde iş yapmak isteyenler evde anket doldur para kazan işi yani anketörlük yapıyor ki buna bende dahil...

anket doldur para kazan,internette anket doldurtan firmalarAnket doldurarak para kazanmak artık evde ek iş yapmak isteyenlerin birinci tercihi.Eskiden evde iş yapmak isteyenler kurdela işi mandal montaj işi gibi işlerle uğraşırlardı.

Bu işlerin para kazandırmadığı yada çok emek vererek çok az bir kazanç elde ettiklerinin farkına varınca artık aketörlük yani anket işi fenomen bir hale geldi.

Fakat pekçok kişinin aklında hala anket doldur para kazan işi hakkında soru işaretleri olduğunu tahmin ediyorum.Tabiki doğal olarak insanlar etrafında böyle bir işleri yapanları duymayınca elbette tereddüt etmeleri çok normal.

Evet anket işi son 2 yıl içerisinde yaygınlaştı ve anket doldurarak para kazama işinin bu kadar çok tercih edilmesinin başında artık herkesin evinde bir internet bağlantısının olması bunda çok büyük rol oynuyor.

Evde, internette, facebookta boşa zaman öldürmektense günde 2 saatinide anket doldurma işine ayırarak ek gelir elde etmekten daha güzel ne olabilir ki?

Peki Parayla anket doldurtan firmalar hangileri?

Tecrübelerime dayanarak şunu hemen söyleyimki bazı firmalar bahane bularak kazandığınız para ödemeyebiliyor.
Bundan dolayı garantili ve ödeme yapan firmalara üye olmalısınız.50-100 tane firmaya kayıt olmaktansa garantili ödeme yapan 15-20 tane anket firması size ayda 500-600 tl rahat kazandırır.

Anket firmalarının listesinin bulunduğu pekçok e-kitap var.Fakat Garantili ödeme yapan anket firmalarının listesinin bulunduğu 2 tane çok önemli kaynağı sizlerle paylaşacağım.

Bunlar;
Anket listesi eğitim paketi 
Anket doldur para kazan eğitim seti 

Bu iki kaynakta garantili ve ispat edilmiş ödeme yapan anket doldurtan firmalar ve bu firmaların listesi bulunuyor.Benim tavsiyem Anket listesi eğitim paketi.Hem fiyatı daha ucuz hemde bu işi nasıl yapacağınızı ve nereden başlayacağınızı adım adım açıklıyor.

Bu iki kaynaktan birine sahip olarak anket doldurtan firmalara kayıt olarak hergün e-mail adresinize gelen anketleri doldurarak çok güzel ve devamlı bir ek gelire sahip olursunuz.

Beğenmediğiniz ve verilen ücreti az olan anketleri doldurmaya bilirsiniz.Fakat azçok demeyip hepsini doldurursanız bunun karşılığını ay sonunda alırsınız.

2 yorum:

  1. ben ev hanımıyım aile bütçesine yardımcı olmak için iş arıyorum her iş gelir elimden nereye nasıl baş vurusu yapacagımı bilemediğimden faceden evde iş diye girdim sizin sayfanız çıktı ve sansımı denemek istedim ne olur bana yardımcı olun saygılar

    YanıtlaSil
  2. anket doldurarak ancak ev kirasını çıkarırsınız,evde internetten daha fazla kazanmak için satış ortaklığı yapmalısınız

    YanıtlaSil